Surveys for CashPoints er et panel, der kun er åbent for inviterede, men vi har gjort tilmeldingen nem for dig. Du skal blot følge linket i din e-mailinvitation og fuldføre registreringen for at blive tilmeldt. Husk, at du skal være medlem af Norwegian Reward-programmet for at kunne deltage i panelet. Hvis du ikke er Norwegian Reward-medlem, kan du besøge https://dk.norwegianreward.com/ tilmeld dig gratis.
Skal jeg være bosiddende i Danmark?Ja, denne panelundersøgelser for CashPoints er kun tilgængeligt for indbyggere i Danmark.
Hvorfor skal jeg angive mine Norwegian Reward-oplysninger, når jeg tilmelder mig?Som medlem af panelet Surveys for CashPoints modtager du CashPoints for at dele din mening med os. Vi skal bruge dine Norwegian Reward-oplysninger ved registreringen for at bekræfte din konto og sikre, at du modtager CashPoints for hver undersøgelse, du deltager i.
Hvor mange konti kan jeg oprette?Medlemskab er begrænset til én konto pr. Norwegian Reward-medlem.
Hvordan får jeg adgang til min Surveys for CashPoints-konto?Få hurtig adgang til din konto ved at indtaste din e-mailadresse og adgangskode på login-siden. Når du er logget ind, kan du opdatere din profil for at sikre, at du modtager de mest relevante undersøgelser, ændre dine kontooplysninger, tilføje dit Norwegian Reward-nummer, se din undersøgelseshistorik og kontrollere, hvor mange CashPoints du har akkumuleret.
Hvordan ændrer jeg min e-mailadresse?Da din e-mailadresse også fungerer som dit brugernavn, kan du desværre ikke ændre dette fra din kontoside. Hvis du ønsker at ændre din e-mail, kontakt til os, – vi hjælper gerne.
Hvordan ændrer jeg min adgangskode?Skift din adgangskode ved at logge ind på din konto og gå til 'Mine oplysninger' under 'Konto'.
Hvordan opdaterer jeg mine personlige oplysninger?For at foretage ændringer i dine personlige oplysninger, log ind på din konto og gå til 'Mine oplysninger' under 'Konto'. Din e-mailadresse er også dit brugernavn, så dette er den eneste detalje, du ikke kan ændre her. Hvis du gerne vil ændre din e-mail, skal du blot kontakte os .
Kan andre medlemmer af min husstand deltage i Surveys for CashPoints?Panelet Surveys for CashPoints er kun per invitation; dit invitationslink er unikt til dig og kan ikke deles. Bed din familie og venner om at holde øje med deres e-mailinvitationer fra Norwegian Reward. De skal være Norwegian Reward-medlemmer for at modtage e-mailen. De kan tilmelde sig på https://dk.norwegianreward.com/ . Alle Surveys for CashPoints-tilmeldinger er underlagt vores grundige datakvalitetskontrol.
Skal jeg give besked, hvis jeg forlader landet?Surveys for CashPoints er et panel kun for Danmark. Hvis du flytter ud af Danmark, skal du annullere dit medlemskab ved at logge ind på din konto og gå til 'Indstillinger' under afsnittet 'Mine oplysninger'. Du er ikke nødvendigt at underrette os, hvis din rejse uden for Danmark er midlertidigt.
Hvordan kan min familie og venner deltage i Surveys for CashPoints?Hvis dine venner og familie er Norwegian Reward-medlemmer, skal du bede dem om at holde øje med deres e-mailinvitation til Surveys for CashPoints-panelet. Hvis de ikke er Norwegian Reward-medlemmer, kan de besøge https://dk.norwegianreward.com/ for at blive medlem.
Hvordan annullerer jeg mit Surveys for CashPoints-medlemskab?Du kan opsige dit medlemskab ved at logge ind på din konto og gå til 'Indstillinger' under afsnittet 'Mine oplysninger'. Der kan gå et par dage før din konto deaktiveres helt, og i dette tidsrum vil du muligvis stadig modtage undersøgelsesinvitationer. Bemærk, at du kun annullerer din Surveys for CashPoints-konto. Du vil fortsat være medlem af Norwegian Reward-programmet.
Vi gennemfører undersøgelser, fordi virksomheder, regeringer, offentlige organer og lignende organisationer er interesserede i dine synspunkter og holdninger. De vil gerne høre fra de mennesker, der bruger deres produkter og tjenester mest. Jo mere de ved om, hvad du synes, jo lettere er det for dem at forbedre sig og tilpasse deres service i overensstemmelse hermed.
Bemærk venligst, at undersøgelser udarbejdes og udsendes af Dynata. Norwegian har ikke adgang til dine svar.
Vi udsender regelmæssigt invitationer til spørgeundersøgelser, men kan ikke sige præcis, hvornår eller hvor ofte et medlem vil modtage dem. Hver undersøgelse er baseret på og tilpasset forskningsmålene for den pågældende klient, hvilket betyder at den tid, det tager at udarbejde undersøgelsen, varierer betydeligt.
Hvad sker der, når jeg bliver medlem?Når du har tilmeldt dig, sender vi dig en e-mail, der byder dig velkommen til Surveys for CashPoints og beder dig om at aktivere din konto. Efter dette anbefaler vi, at du logger ind og udfylder din profil. Kort efter tilmeldingen vil du begynde at modtage e-mailinvitationer til at deltage i undersøgelser. Disse e-mails indeholder alle de oplysninger, du skal bruge for at deltage, herunder hvor mange CashPoints du modtager, når du gennemfører undersøgelsen.
Hvad forventes der af mig, når jeg deltager i undersøgelser?Når du deltager i vores undersøgelser, beder vi dig om nøje at overveje hvert spørgsmål, du besvarer. Vi har flere kvalitetskontroller på plads for at validere dine svar, og uærligt svar kan resultere i, at dine svar ikke accepteres. Hvis vi identificerer uærlig adfærd, vil vi ikke kunne belønne dig for undersøgelsen, og hvis denne adfærd fortsætter, kan vi blive tvunget til at deaktivere din konto (For yderligere oplysninger, se vores Vilkår og betingelser) .
Vil jeg blive straffet, hvis jeg ikke gennemfører en undersøgelse, jeg er inviteret til at deltage i?Nej. Du kan svare på så mange eller så få af dine undersøgelsesinvitationer, som du vil. Men husk, at jo flere undersøgelser du tager, jo flere CashPoints optjener du!
Hvordan ved jeg, hvornår der er tilgængelige undersøgelser?Du vil modtage en e-mailinvitation, når der ligger en undersøgelse klar til dig. Du kan også se alle dine tilgængelige undersøgelser via dit kontrolpanel, når du logger ind på din konto.
Hvorfor har jeg ikke modtaget nogen undersøgelser?Sandsynligheden for at du bliver inviteret til en undersøgelse afhænger af en række faktorer, såsom mængden og typen af undersøgelser, vi har tilgængelige på det givne tidspunkt, samt dine personlige præferencer. Vi sender dig altid en e-mail, hvis der er en ny undersøgelse tilgængelig. Sørg for, at vi står på din liste over godkendte afsendere, eller at din e-mailudbyder ikke blokerer e-mails fra Surveys for CashPoints.
Hvor lang tid tager det at gennemføre en undersøgelse?Undersøgelser varierer i længde, men tager typisk 5-20 minutter at gennemføre. Hver undersøgelsesinvitation angiver en estimeret færdiggørelsestid, en tidsfrist for besvarelse, og det antal CashPoints, der er tildeles for færdiggørelse af undersøgelsen.
Hvorfor kan jeg ikke åbne undersøgelserne?Ikke alle internetudbydere tillader brugere at klikke på links i deres e-mail. Hvis du ikke kan få adgang til vores undersøgelser, kan du prøve følgende:
Kopier og indsæt linket fra din e-mail i browserens URL, og tryk på enter. Dette vil føre dig direkte over til den rigtige side. Kontrollér, at du har indsætter hele webadressen i browseren uden linjeskift, da nogle links er lange og kan strække sig over to linjer.
Jeg indså, at jeg valgte det forkerte svar - kan jeg ændre mit svar efterfølgende?Nej. Når du har indsendt et svar i forbindelse med en undersøgelse, kan man ikke ændre svarene efterfølgende. Dette er fordi vi ønsker at beskytte undersøgelsesdataene. Vi er bevidste om, at der er tidspunkter, hvor en paneldeltager begår en ærlig fejl eller vælger et forkert svar, men desværre kan vi ikke gå tilbage og ændre vores data.
Hvorfor er undersøgelsen lukket nu?
Størstedelen af vores undersøgelser er åbne og tilgængelige i et par dage. Nogle undersøgelser er dog mere populære end andre og lukker hurtigt. Vi er nødt til at begrænse antallet af paneldeltagere vi inviterer, så du altid har en rimelig chance for at besvare de undersøgelser, der interesserer dig mest.
Desværre kan vi ikke altid forudsige, hvor populær en undersøgelse kan være, og nogle gange når vi kapacitet hurtigere end forventet.
Nej. Desværre kan vi kun sende ét link til hver undersøgelse.
Jeg modtager en fejlmeddelelse. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du får vist en fejlmeddelelse, kan der være tale om et teknisk problem. Du kan prøve at få adgang til undersøgelsen igen via undersøgelsesinvitationen.
Hvis der er et mere generelt problem med undersøgelsen, kan den blive tilbagekaldt og sendt til dig igen på et senere tidspunkt. Hvis dette sker, er du velkommen til at kontakte os og henvende dig med så mange oplysninger om undersøgelsen som muligt, herunder undersøgelsesnummeret, linket fra din invitations-e-mail. emnet, belønningsbeløbet og datoen for undersøgelsen, så vi kan hjælpe dig så hurtigt som muligt.
Nej. Når du har tilmeldt dig, skal du selv gennemføre alle undersøgelser, så du ikke går glip af fremtidige undersøgelser eller bliver markeret for tvivlsomme svar. Din familie og venner er velkomne til at deltage i panelet, men hver person skal oprette sig med en unik e-mailadresse og sit eget Norwegian Reward-kontonummer. Alle registreringer er desuden underlagt vores datakvalitetskontrol.
Har jeg brug for ekstra software?Nogle af vores undersøgelser kræver Adobe Flash Player. Det bør kun tage to til tre minutter at downloade. Du skal blot gå til http://www.adobe.com og taste 'download Flash Player' link. Selvom du ikke er forpligtet til at downloade Flash Player på forhånd, vil det spare dig tid senere, når du deltager i undersøgelsen.
Hvorfor kunne jeg ikke gennemføre en undersøgelse?
Markedsforskere søger ofte udtalelser fra en meget specifik gruppe mennesker. Derfor stiller vi i begyndelsen af hver undersøgelse et par spørgsmål for at kontrollere, om den passer til dig. Hvis ikke, vil du blive "sorteret fra" med en meddelelse, der forklarer, at du ikke har kvalificeret dig, hvorefter du vil blive dirigeret tilbage til dit kontrolpanel. Alle data fra ikke-gennemførte undersøgelser vil blive kasseret.
Det er normal procedurer for markedsundersøgelser, at jo mere vi ved om dig, jo bedre undersøgelser kan vi sende til dig. For at undgå frasortering anbefaler vi, at du forsøger at udfylde din undersøgelsesprofil og regelmæssigt opdatere dine oplysninger.
Når du tilmelder dig Surveys for CashPoints, beder vi dig om at udfylde nogle personlige demografiske spørgsmål (såsom alder, køn og postnummer), så vi kan tilbyde undersøgelser om de emner, du kender mest til.
Ofte stilles disse spørgsmål også i begyndelsen af undersøgelserne. Dette skyldes, at Surveys for CashPoints ikke deler dine personoplysninger med andre, heller ikke vores kunder, der udarbejder disse undersøgelser. Disse spørgsmål sikrer også, at de oplysninger, vi videregiver til vores kunder, er nøjagtige og opdaterede.
Hvis du har besvaret mange undersøgelser den sidste dag eller to, kan du opleve, at du er løbet tør for tilgængelige undersøgelser. Derudover kan de undersøgelser, du blev inviteret til, allerede have nået deres kapacitet, da du forsøgte at besvare dem. Hvis dette er tilfældet, bedes du tjekke igen den efterfølgende dag, hvor der burde ligge flere undersøgelser klar til dig.
Vi kan bruge dine oplysninger til (i) at kommunikere med dig vedrørende panelmedlemskab og deltagelse i spørgeundersøgelser; (ii) sende dig invitationer; og (iii) kreditere din Norwegian Reward-konto med CashPoints.
Hvem kan jeg tale med, hvis jeg har nogen bekymringer om beskyttelse af personlige oplysninger?Se venligst vores Surveys for CashPoints politik om beskyttelse af personlige oplysninger for alle detaljer og kontaktoplysninger.
Hver gang du kvalificerer dig til en undersøgelse og gennemfører den, vil du være berettiget til de CashPoints, der blev annonceret på introduktionssiden til undersøgelsen. Dine CashPoints vil derefter automatisk blive sendt til din Norwegian Reward-konto inden for 28 dage, hvor de vil være klar til brug.
Hvordan kan jeg se de CashPoints, jeg har optjent fra undersøgelserne?Fra kontrolpanelet på Surveys for CashPoints-hjemmesiden, kan du se det samlede antal CashPoints, du har optjent. For at kontrollere detaljerne for hver undersøgelse skal du blot trykke på 'Konto' og gå til 'Min undersøgelseshistorik'.
Bemærk: Dette er blot det samlede antal CashPoints, der er optjent fra Surveys for CashPoints-undersøgelser. For at se hele din CashPoints-saldo skal du besøge https://dk.norwegianreward.com/ .
Hvordan indløser jeg mine CashPoints?Dine CashPoints overføres automatisk til din Norwegian Reward-konto. Vælg 'Betal med CashPoints', når du booker din flyrejse på Norwegian.com .
Hvor lang tid går der, før mine optjente CashPoints vises på min konto?Når du har gennemført en undersøgelse, vises de CashPoints, du har optjent, øjeblikkeligt på din Surveys for CashPoints Profil. Det kan derefter tage op til 28 dage, før dine CashPoints vises på din Norwegian Reward-konto.
Når du bliver medlem af Surveys for CashPoints, starter du på begynderniveauet 'Bronze'. Der er fem niveauer i alt: Bronze, Sølv, Guld, Platin, samt vores højeste niveau, Diamant.
På alle niveauer er der vigtige præstationer (kendt som præstationsmærker), der tildeles for din undersøgelsesaktivitet. Præstationsmærkerne tildeles medlemmer, der aktiverer deres konto, fortsætter med at besvare undersøgelser regelmæssigt, og udfylder deres undersøgelsesprofil.
Hvordan stiger jeg i niveau?Du stiger i niveau ved at låse op for alle tilgængelige præstationer på dit nuværende niveau inden for en periode på 365 dage. Hvis du eksempelvis er bronzemedlem, skal du opnå alle tilgængelige præstationsmærker for Bronze-medlemskabet for at blive opgraderet til sølvmedlem.
Du kan også opnå præstationsmærker for niveauer over din nuværende position. Hvis du for eksempel færdigudfylder din undersøgelsesprofil, får du et platinmærke for den del – men du kan ikke nå diamantniveauet, før du har opnået alle platinmærkerne.
Hvad er et bronzemedlem?Bronzemedlemmer er kun lige begyndt. For at opnå bronzestatus, skal du blot tilmelde dig og aktivere din konto.
Hvad er et sølvmedlem?Sølv er det første trin på stigen.
For at opnå sølvstatus skal medlemmerne:
Guldmedlemmer bliver regelmæssige undersøgelsesdeltagere.
For at opnå guldstatus skal medlemmerne:
Platinmedlemmer er aktive og regelmæssige undersøgelsesdeltagere, der næsten har udfyldt deres panelprofil.
For at opnå platinstatus skal medlemmerne:
Diamantmedlemmer er det allerhøjeste niveau. De har en færdigudfyldt undersøgelsesprofil, de har gennemført halvtreds undersøgelser (eller mere) og opretholder regelmæssig undersøgelsesaktivitet.
For at opnå diamantstatus skal medlemmerne:
For at opretholde dit nuværende niveau skal du blot fortsætte med at besvare undersøgelser regelmæssigt - og mindst en gang om ugen. Hvis du ikke opretholder din undersøgelsesaktivitet, vil dit badge for konsekutiv fuldførelse af undersøgelser over en, to, tre eller fire uger gå tabt, og du vil blive degraderet med et niveau.
Din undersøgelsesprofil skal ligeledes forblive opdateret. Nogle sektioner af din profil kan udløbe, så husk at tjekke og opdatere eventuelle sektioner, der ikke er 100 % færdigudfyldte.